• Sprzęt Specu

W rowerowej krainie.

Środa, 22 czerwca 2011 · dodano: 27.07.2011 | Komentarze 1

Na wypad w góry Adam nie musiał mnie długo namawiać. W zasadzie zgodziłem się trochę za szybko, ale koniec końców udało się wszystko zorganizować i wyjazd doszedł do skutku czego efekty przedstawiam poniżej...

Pierwszego dnia, na spotkanie z przygodą wyruszyliśmy w nieco okrojonym składzie. Marysia niestety rozchorowała się tuż przed wyjazdem i na miejscu, "otoczona troską i opieką" Adama, została w łóżku leczyć gorączkę.

Ponieważ obrazy mówią tyle, co tysiące słów, daruję sobie moją marną "narrację" i pokażę zdjęcia, bo tak naprawdę wchodzicie tu, drodzy czytelnicy, żeby je obejrzeć, a nie czytać moje wypociny :)

Kolejność przypadkowo nieprzypadkowa ;)

Ten szlak jest konkret. Prawie cały przejezdny (*zależy w którą stronę :D) prawie cały techniczny i baaaardzo malowniczy.

Siwy robi triki na szosie © bendus

Izka i Siwy na zielonym szlaku wzdłuż Kamiennej © bendus

Z Marcinem na czarnym szlaku © Izka

Wodospad Szklarki i 2/4 ekipy © bendus

Potok Szklarka © Izka

w Karkonoskim Parku Narodowym © Izka

Później, ponieważ starczyło czasu, pojechaliśmy jeszcze do kopalni Stanisław. Niestety psująca się pogoda szybko nas stamtąd przegoniła.