• Sprzęt Specu

Na-leśniki

Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 28.07.2011 | Komentarze 5

Ten dzień był sponsorowany przez naleśniki biszkoptowe z twarogiem i jagodami.

W drodze do chaty Górzystów © Izka

Niebieski szlak :) w górach Izerskich © Izka

Ze Szklarskiej, oszczędzając w miarę możliwości siły, wjechaliśmy do Jakuszyc, a później skierowaliśmy się do Rozdroża pod Cichą Równią. Niebieskim, po kładkach i w korytku strumyczka, zjechaliśmy do Chatki Górzystów na rzeczone naleśniki.
Końcówka zjazdu została ochrzczona rozwodowym, po tym jak Iza szczeliła mi focha :P, ale nie będziemy tu publicznie prać brudów ;) Dostała takiego o:
Naleśniki biszkoptowe z twarogiem i jagodami © bendus

naleśnika i już był spokój ;P Totalny odlot w ciapki, dawno czegoś tak dobrego nie jadłem :)

Cel osiągnięty ... teraz czekamy na naleśniki :) © Izka

Kolejną atrakcją tego dnia miał być Smrk. Wjazd na niego Adam zaplanował żółtym szlakiem, który w większości dostarczał nam świetnych wrażeń i dawki adrenaliny przy technicznych podjazdach. Zabawa skończyła się gdy dojechaliśmy do Drogi Telefonicznej. Odcinek od tej drogi wzwyż jest beznadziejny, więc zdecydowaliśmy się go objechać nadkładając drogi, ale zaoszczędzając czasu, nerwów i sił przy targaniu rowerów na plecach.