Szosą, nie zawsze suchą, Siwy sunął.

Niedziela, 28 lutego 2010 · dodano: 28.02.2010 | Komentarze 1

Na wstępie taka mała dedykacja ;)

Takiej pogody nie można było zmarnować :)
Szybkie wyjście z domu uniemożliwił mi tylko mały leń po wczorajszym wieczornym "przybalowaniu".
Jak już się ogarnąłem to wskoczyłem na rowerek i najpierw pojechałem oddać znajomemu klucz do supportów HT2, a później już tam gdzie mnie nogi poniosły, a oczy pokierowały.
Chyba polubiłem jazdę w ciszy, sic! ;) Chwilowy brak mp3 wymusza na mnie jeżdżenie bez ulubionej...muzyki ;)... i co gorsza zacząłem to lubić. Szum gum, lekki szmer świeżo nasmarowanego łańcucha, nie jest to takie złe :)
Maxa wycisnąłem na jednej prostej. Chciałem sprawdzić ile pary w nogach się przez zimę uchowało :)

Ta fotka powinna znaleźć się we wpisie z października. Nie dodałem jej wtedy bo liczyłem, że dostanę też inne zdjęcia, na których byłem...niestety, nie wiem do kogo się po nie zwrócić, a na stronie cyklomaniaka nikt nie raczy odpisać.

Objazd trasy maratonu © siwy84

A poniżej efekt wczorajszego wypadu bilardowo-rzutkowego :)