Jazda figurowa na lodzie :)

Czwartek, 21 stycznia 2010 · dodano: 22.01.2010 | Komentarze 9

Miałem jechać tylko odwiedzić babcię. Niby zadzwoniłem do Adama przed wyjściem, ale nie odbierał.
U babci jak to u babci - herbatka, słodycze, pogaduchy. Już mi się nawet tak bardzo nie chciało kręcić. Jednak Adam odezwał się i wyraził chęć do jazdy. Zgadaliśmy się więc pod Castoramą na Zgierskiej gdzieś koło 21.
Ruszyliśmy do Arturówka, a później w stronę Smardzewa.
Gdzieś za Strykowską Adam pokierował nas na polną drogę. Z początku wyglądała bardzo przyzwoicie, ale im dalej nią jechaliśmy tym gorzej było :) I tu zaczęła się tytułowa jazda figurowa :) Figury były wtedy jak zeskakiwaliśmy z rowerów, a wręcz ewakuowaliśmy się, by uniknąć gleby :) W 2 słowach była KUPA ŚMIECHU :)
Dalej było glebienie synchroniczne - Adama zarzuciło, ja się spojrzałem i też prawie leżałem :) Jeśli miałbym głosować to ta akcja była najlepsza dzisiejszego wieczoru.
Takim oto sposobem z krótkiej wycieczki do babyczki zrobiło się ponad 2 godzinne kręcenie.
Na koniec song z filmu Shimano, który podejrzałem na blogu Adama. Pewnie nie wszystkim przypadnie do gustu. Wtedy proponuje obejrzeć jak go użyto w rzeczonym filmie. Enjoy :)

A tu filmik Shimano:

Żeby było też gitarkowe brzmienie (specjalnie dla niektórych odwiedzających ;) ) proponuję taką oto piosenkę. Niestety/Stety wykonanie koncertowe, wersja albumowa lepsza.

kurcia
| 21:06 piątek, 29 stycznia 2010 | linkuj ładnieładnie ;)

>Kawałek pierwszy super, bradzo fajne wykorzystanie Shimano.. :) Pojeździliby my tak! xD
>Druga piosenka
extra :) coś 'nowego' na gitarsona ;)

hehe, Podrower!:D
| 10:40 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Cała przyjemność po mojej stronie :)
kuguar
| 07:01 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Też zwróciłam uwagę na ten fragment o pięknym - ale nie śmiałam komentować hihi:) Dziękuję, że specjalnie dla mnie ta gitarka - to miłe:) Pozdrower!!
| 11:16 sobota, 23 stycznia 2010 | linkuj hehe :)
| 00:49 sobota, 23 stycznia 2010 | linkuj Eeee tam perfidne :) Perfidne to by było gdyby nam się krzywda stała :) Na szczęście żaden człowiek ani rower nie ucierpiał :) Adam wrócił tak samo piękny jak wyjechał, a ja wróciłem, po prostu ;)
Nie sądziłem, że Ci się ten pierwszy kawałek spodoba i w sumie specjalnie dla Ciebie dodałem ten drugi, gitarkowy. W takim razie miło mi słyszeć, że masz nową muzyczkę do denerwowania sąsiadów :)
kuguar
| 19:44 piątek, 22 stycznia 2010 | linkuj Wiem, że to perfidne, ale chciałabym popatrzeć z boku jak te figury wywijaliście na tym lodzie;D a co do muzyczki - pierwszy utwór REWELACJA!!!! głośniki na maksa i denerwuję sąsiadów:D sądzę że trochę pogości na mojej liście:) Pozdrower!!!