Białe szaleństwo

Niedziela, 31 stycznia 2010 · dodano: 31.01.2010 | Komentarze 8

Pojechaliśmy z Pixonem zwiedzić okolice Zgierza i Łodzi. Trasa wg. Pixona: Łagiewniki - Okólna, Modrzew, Dobra Nowiny, Modrzew, Łagiewniki, Zgierz i on do Łodzi, a ja do domu, konkretnie do swojego pokoju :)
W drodze powrotnej miałem mały wypadek. Przednie koło uślizgnęło mi się na kiepsko odśnieżonej drodze co poskutkowało moim spotkaniem z matką ziemią. W ten oto piękny sposób pozbyłem się niedawno kupionego, tylnego błotnika...
Dalej, na ulicy Parzęczewskiej strąbił mnie stary dziad, któremu przeszkadzało, że jadę asfaltem zamiast po zaśnieżonej ścieżce rowerowej. Wrrr!
Jednym słowem ostatnie 2 km wycieczki były maksymalnie do dupy. A szkoda bo ogólnie wycieczka była bardzo fajna.
Pogawędziliśmy sobie, pośmialiśmy się i zrobiliśmy kilka fotek.

A dzisiaj coś z innej beczułki muzycznej:

oraz
Enjoy :)

PS.Jak wróciłem do domu to się jeszcze okazało, że licznik przestał wyświetlać ostatnią cyferkę dystansu/czasu jazdy/zegarka... Przepraszam Marysiu :) Mam nadzieję, że z tego wyjdzie :) Ogrzeję go dobrze :)

PS2.Właśnie natknąłem się na świetną piosenkę i stwierdziłem, że się nią z Wami podzielę :)

Kategoria <50km

Marysia | 10:34 poniedziałek, 1 lutego 2010 | linkuj Teraz, dzięki temu licznikowi możesz sobie zaokrąglić dystans w górę :)
A poza tym to ty sobie odreagowujesz szkołę na rowerze, a ja zakończenie swojej sesji muszę świętować przy komputerze (z nową kartą graficzną :D) przy jakiejś niedobrej wódce :) Rozumiem, że jesteśmy umówieni na za tydzień?
| 08:42 poniedziałek, 1 lutego 2010 | linkuj To jestes rozgrzeszony ;) Ja musiałem odreagować po ciężkiej końcówce tygodnia i weekendzie spędzonym w szkole.
bendus | 07:40 poniedziałek, 1 lutego 2010 | linkuj Byłem na obiadku u mamusi :)
| 23:33 niedziela, 31 stycznia 2010 | linkuj Nie, zle mnie zrozumiales. Przed wycieczka do nich dzwonilem.
Pixon
| 23:31 niedziela, 31 stycznia 2010 | linkuj A to chciałeś nas umówić na następną wycieczkę :)?
| 23:22 niedziela, 31 stycznia 2010 | linkuj PS.Dzwoniłem do Bendusa i do Łukasza (Pluca), ale Łukasz chory, a Bendus nie odebrał.
| 23:21 niedziela, 31 stycznia 2010 | linkuj Potwierdzam, zamulał trochę i ciągle mówił, że ma tętno za wysokie ;)
Pixon
| 22:46 niedziela, 31 stycznia 2010 | linkuj Michael Buble mogłeś dać "Sway" :P

Wycieczka rewelacja. Następnym razem może jeszcze ktoś się dołączy. Ludzie robię bazę w związku z tym jeżdżę wolno. Spytajcie się siwego :))