Urodzinowo

Piątek, 25 grudnia 2009 · dodano: 27.12.2009 | Komentarze 9

No prawie urodzinowo :)
Miałem wyjść na rowerek w dniu urodzin czyli 24, ale nadmiar obowiązków nie pozwolił mi opuścić domu, nie licząc wyjść do sklepu :)
Na szczęście dzisiaj (czyli 25 :) ) udało mi się wyjść na rowerek. Najpierw na cmentarz, na grób dziadka, po którym to chyba odziedziczyłem rowerową pasję. Tam spotkałem się z rodzicami i powoli, spacerkiem odprowadziłem ich kawałek w kierunku domu. Później pojechałem swoją drogą do lasu. Niestety wszechobecne błoto, które pojawiło się po odwilży skutecznie powstrzymało moje rowerowe zapędy i nie pozwoliło na dłuższą wycieczkę. Poza tym tylna przerzutka nie chciała współpracować z resztą roweru i postanowiłem wrócić do domu.
Przy okazji tej przejażdżki testowałem moje nowe długie spodnie rowerowe - prezent na gwiazdko-urodziny :) Było mi w nich bardzo ciepło, nawet za ciepło, ale trzeba zauważyć, że pogoda była też mało zimowa.
A jak się wczoraj (26) okazało, dostałem jeszcze drugi ciuch rowerowy - bluzę z długim rękawem, ale raczej taką na zimniejsze letnie dni/wieczory niż na zimę jako taką bo bluza jest dość przewiewna.

| 22:47 poniedziałek, 28 grudnia 2009 | linkuj aaa nie szkodzi. może za rok będzie lepiej z punktualnością ;) dziekuje slicznie :)
zyleta
| 22:46 poniedziałek, 28 grudnia 2009 | linkuj Spóźnione, ale mimo wszystko wszystkiego najlepszego :)
| 11:20 poniedziałek, 28 grudnia 2009 | linkuj dziekuje :)
kurcia
| 11:19 poniedziałek, 28 grudnia 2009 | linkuj najlepsiejszego!! :D
Marysia | 10:49 poniedziałek, 28 grudnia 2009 | linkuj To musi być straszne. Urodziny i gwiazdka jednego dnia. Zawsze jeden prezent. Ja urodziny mam 30 grudnia i też często dostaje tylko jeden. Dobrze, że nie masz na imię Adam :) To dopiero musiałoby być okropne. Prezenty tylko raz w roku :P
Aha. Zapomniałabym. Wszystkiego najlepszego :)
| 23:50 niedziela, 27 grudnia 2009 | linkuj ps. jeszcze raz - dzieki :)
| 23:47 niedziela, 27 grudnia 2009 | linkuj Spodnie to prezent wynikający z komitywy mamy i siostry :) A bluza to już od koleżanki.
yoasia
| 23:39 niedziela, 27 grudnia 2009 | linkuj Twoi rodzice dbają o ciebie, że tylko pozazdrościć! Moja mama dla odmiany tylko narzeka że kurtka taka uchlapana... Jeszcze raz - wszystkiego najlepszego :)