Breaks on, breaks on, this bike is runnin' empty downhill...

Poniedziałek, 28 grudnia 2009 · dodano: 29.12.2009 | Komentarze 6

Okazało się, że po mojej prawie urodzinowej wycieczce mam dziurę w tylnym kole, więc najpierw musiałem zejść do piwnicy i zająć się tym problemem. Przy okazji pomajstrowałem nieco przy tylnej przerzutce, ale bez większych rezultatów.
Najpierw pojechałem po małe zakupy tytoniowo-nikotynowe dla babci (ehh Ci palacze...), a później do Emila (vel Ulfa) po klucz do supportu HT2, który to support dotarł do mnie dzisiaj pocztą. Piękny, nowy, odlotowy ;)
Później już do domu bo pogoda się nagle pogorszyła i zaczęło padać.
Przetestowałem nowe ciuchy i muszę przyznać, że spisały się przyzwoicie. Spodnie zapewniały odpowiedni komfort cieplny, a bluza nadawała się na warstwę wierzchnią. Jej niewątpliwym plusem jest jasny kolor i wszyte dobrze widoczne paski odblaskowe.

A tu coś dla Waszych uszu i oczu:

That's all folks :)

kurcia
| 23:29 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj a trzeeeba xD
może mi się przyśni! <3 ;P
| 20:04 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj Wow, nie wiedziałem, że tylu osobom podpasowałem z tą piosenką :) Cieszę się ogromnie :) Może jutro lub w ciągu kilku najbliższych dni do opisu kolejnej wycieczki dołączę, mam nadzieję, równie fajny kawałek :)

PS.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
PS2. Tak Joasiu, trzeba tego w końcu spróbować :)
kurcia
| 13:20 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj ja też! będę się z nimi zapoznawała... może nie tak bardzo ale! :D świetna nutka!
i jest tam ważne słowo 'downhill'-chciaaałabym xD
mavic
| 00:47 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj Bardzo fajny teledysk, wpada w ucho, też się muszę zapoznać bliżej z tym zespołem.
| 00:56 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj Piosenka jest genialna :) Strasznie mi sie spodobala i musze sie koniecznie zapoznac z reszta dyskografii tegoż zespołu. Zajrzyj za pare dni, beda kolejne fajne utworki :) Tzn. mam nadzieje, ze Ci sie spodobaja :)
kuguar
| 20:56 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj Ten utwór jest świetny:D nie jeden raz ostatnio leciał u mnie:) Nie ma nic lepszego jak listonosz który przynosi kolejne długo wyczekiwane części:) aby się dobrze spisywał, z resztą na pewno tak będzie:) Pozdrower!!!