• Sprzęt Rambo

Wyścig niepodlełości

Niedziela, 11 listopada 2012 · dodano: 03.12.2012 | Komentarze 0

Na Wyścig Niepodległości, organizowany przez Cyklomaniaka, "wybierałem się" od kilku już lat. Za każdym razem coś mi w tym jednak przeszkadzało albo brakowało mi motywacji, bo akurat pogoda była kiepska.
W tym roku oboje z Izą byliśmy chorzy i ze zdroworozsądkowego punktu widzenia, nie powinniśmy byli jechać, ale... Cykloza wzięła górę :)
Co prawda mnie nie udało się wziąć udziału w wyścigu, ale wystawiłem "swojego" zawodnika ;) Ja zapewniałem wsparcie sprzętowo-techniczne, a Iza zapewniała parę w nogach i harta ducha :), i jako team Siwy&Iza; wywalczyliśmy dobre, trzecie miejsce.
Impreza ta okazała się byc dobrą okazją żeby spotkać się z rowerową paczką z okolicy. Byli zatem Adam z Marysią, Łukasz z Magdą i Monika oraz Mateusz. Byli też inni znajomi, w tym mój kolega z pracy Wojtek z rodzinką oraz Stopa, Maniek z BSA, Longer i inni...

Imprezka przebiegała bez większych zakłóceń. Podczas oczekiwania na wyniki raczliśmy się rozmowami oraz ciepłą herbatą. Było też testowe objeżdżanie "nowego" roweru ojca Mateusza :)
Po wręczeniu nagród udaliśmy się do baru Pod Modrzewiem na małe "after party".
Powrót, już w ciemnościach, do domu przerwany był złym samopoczuciem Izy. W efekcie ona kontynuowała podróż autobusem z jednym z rowerów, a ja na drugim, dojechałem pod blok.