• Sprzęt Trenażer

Trenażer 1

Wtorek, 20 listopada 2012 · dodano: 03.12.2012 | Komentarze 5

Jeżdżenie do jakiegoś filmu, już nie pamiętam jakiego.

mysza71
| 16:49 czwartek, 6 grudnia 2012 | linkuj Jakbym była na fejsie to kliknęłabym LUBIĘ TO :D!
| 13:04 czwartek, 6 grudnia 2012 | linkuj Nie przejmował bym się tym za bardzo. Każdy prowadzi swojego bloga jak chce. Nie będę specjalnie robił bazy w excelu żeby wpisywać dane z trenażera... Jak komuś nie pasuje, może nie wchodzić na mojego bloga i już.
mysza71
| 12:50 czwartek, 6 grudnia 2012 | linkuj Ja dopiero od kilku dni jężdżę na trenażerze, tak że jeszcze wyniki mam marne:) Jednak jest jeden problem....zaczynają się co niektórzy bikerzy wkurzać że wpisuję dane z trenażera. Staram się tym nie przejmować, pomalutku przygotowuję się do przyszłorocznych maratonów MTB :)
| 07:08 czwartek, 6 grudnia 2012 | linkuj Nawet, nawet. Po opiniach ludzi sądziłem, że będzie gorzej, ale w momencie kiedy temperatury szybują sporo poniżej 0, a na dworzu jest ciemno, to cieszę się, kiedy mogę sobie spokojnie pokręcić w domowym zaciszu, nie przejmując się zimnem, ciemnościami i zamarzającymi palcami u stóp i rąk :) Polecam.
mysza71
| 23:12 środa, 5 grudnia 2012 | linkuj Jest ok.