• Sprzęt Rambo

Nocna jazda

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 09.05.2012 | Komentarze 3

Na początek mały teaser ;)

A teraz opis właściwy ;)
Najpierw załatwianie spraw w Łodzi razem z Izą, a później w towarzystwie Adama i Marysi pojechaliśmy testować nasze lampki podczas nocnej jazdy w terenie.
Wszak planujemy, podczas zbliżającego się wypadu w góry, zaliczyć jeden nocny trip. Także trzeba się było przygotować psychicznie i technicznie na to, co być może będzie nas czekać :)
Przez Teofilów i Kochanówek dojechaliśmy na moje osiedle, gdzie musiałem coś wziąć, coś zostawić, a ekipa poszła robić zakupy ponieważ po drodze urodził się pomysł na nocne ognisko w Grotnikach :)
Poprowadziłem więc ekipę w miarę bezpieczną drogą na miejsce, które wydawało mi się do tego celu idealne - na piasku i w bezpośrednim sąsiedztwie strumyka. Perfekt.

Było, obowiązowe o tej godzinie, pisanie lampkami:
(mnie coś nie poszło ;))

Izie poszło, ale ona miała najłatwiej... ;P

Marysia długo próbowała, aż w końcu coś tam jej wyszło :)

Kiełbaski wyszły dobre, piwko zimne było i wszystko pięknie się skończyło :)

Więcej takich wypadów! :)