• HRmax 203 (100%)
  • Sprzęt Author vel Ścigacz

Tour de Powiat - etap w Strykowie

Wtorek, 1 maja 2012 · dodano: 09.05.2012 | Komentarze 0

W ramach reprezentowania (dumnego :) ) firmy Corning w teamowym stroju, wybraliśmy się z Izą na pierwszy z serii wyścigów po ziemii zgierskiej, który miał miejsce w Strykowie.
Dojechaliśmy sobie w miarę spokojnie na miejsce, zapisaliśmy się i spotkaliśmy mojego kolegę z pracy, Wojtka.
Wokół samochodu "rozbiliśmy obóz" i zaczęliśmy powolne przygotowania do wyścigu, przeplatane rozmowami i testowaniem rowerów.
3...2...1...START!
Od razu chciałem zabrać się z szybszą grupą, bo wiedziałem, że później ciężko będzie ich dojść.

Udało mi się i tak starałem się wieźć z chłopakami od czasu do czasu wychodząc na zmianę to z Wojtkiem, to solo.

Było trochę szarpania, ale koniec końców trzymaliśmy się z Wojtkiem szybszej ekipy, która po kilku okrążeniach dość znacznie odjechała reszcie zawodników.
W pewnym momencie jeden z "naszych" się urwał i nikt go nie podgonił. W związku z czym zrobił sobie z wyścigu jazdę indywidualną na czas :) My natomiast dalej jechaliśmy swoje.
Na ostatniej prostej walczyłem o 3-cie miejsce, ale niestety szanse z szosówkami miałem małe. Tak czy inaczej z wyścigu jestem zadowolony, bo przegrałem z małą stratą do ostatniego miejsca.
Po kategorii masters od lat 40 i kategorii kobiet szybka dekoracja i do Modrzewiaka, oblewać sukces Izki: