• Sprzęt Specu

Po moją Izabelle ;)

Sobota, 26 marca 2011 · dodano: 27.03.2011 | Komentarze 6

Na dworzec Łódź Fabryczna odebrać Izę z pociągu. Później pojechaliśmy cosik oszamać do Macsyfa na Piotrkowskiej. Następnie najedzeni i "dozbrojeni" w więcej warstw ciepłych ciuchów ruszyliśmy do Łagiewnik. Chciałem Izie pokazać okoliczne "atrakcja" póki jeszcze było jasno, bo na niedzielę zaplanowałem kręcenie w większości po lesie Grotnickim.
Z pl. Wolności Pomorską do Palki i kawałek Strykowską. Skręt w lewo za torami i wzdłuż tychże do Warszawskiej. Tam podjazd na górkę i terenem do Arturówka. Chwila odpoczynku na ławce i obraliśmy kurs na "śmieciową górkę". Iza dzielnie pokonała podjazd ze swoim ciężkim plecakiem. (żeby nie było, chciałem go od niej wziąć, ale nie chciała się z nim rozstać :) ) Pokontemplowaliśmy widoczki rozpościerające się przed naszymi oczami i zjechaliśmy drugą stroną kierując się z powrotem do Arturówka, ale z zamiarem przejechania go i wrócenia do Zgierza przez Radogoszcz, co też uczyniliśmy.
Jedyna fota z tego wieczornego kręcenia to ta spod Urz. Miasta Zgierza :)

Iza w towarzystwie jeża pod Urzędem Miasta Zgierza :) © siwy84

| 08:38 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Zgadzam się co do jednego i drugiego :) Niestety, mam wrażenie, że coraz mniej takich co chętnie sport uprawiają, a szczególnie kolarstwo, bo dla mnie chodzenie na siłownie czy fitnes to nie sport tylko moda.
kundello21
| 08:27 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Fajna ta Iza:) Jak to dobrze, że są jeszcze normalne baby na tym świecie heheh
| 21:52 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj Wiesz... czujne oko cenzury ;))))))))
Dynio
| 21:50 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj Weźmiesz w fajne miejsce to nie będzie marudzić i pewnie tak jest bo nie doczytałem się stękań i narzekań ;)
| 20:11 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj I jak nie marudzą... ;)
DaDasik
| 19:39 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj Z kobitkami fajnie się jeździ, szczególnie jak to lubią :)