Odchudzanie! :)

Wtorek, 6 kwietnia 2010 · dodano: 06.04.2010 | Komentarze 3

W drodze powrotnej z pracy poczyniłem małe zakupy rowerowe:

Dartmoor Bolt On © siwy84

:D
Takie oto piękne, niebieskie zaciski dartmoora zagościły w moim Authorze.
Tym też sposobem zrzuciłem z wagi roweru oszałamiające 38 gram i po raz kolejny, niebezpiecznie zbliżyłem się do granicy 12 kg!!!!!!
W tym momencie waga roweru wynosi 12890g ;)))))
Kolejne będą chwyty kierownicy i po tym zakupie rower niestety utyje...ale cóż. Czego się nie robi dla lansu? :)
Zdjęcia zacisków w rowerze dla żądnych wrażeń fanów może jutro, przy świetle dziennym ;)

| 11:02 środa, 7 kwietnia 2010 | linkuj Klosiu ja też tego nie rozumiem ;)
A tak serio to dobrych komponentów jest bardzo mało.
Ciężka jest rama (średnio tanie ramy ważą 17XXg lub 18XXg, a moja waży 2200 z groszami.
Ciężki jest amortyzator (około 2300g) i ciężkie są koła - piasty, obręcze (530g). Ciężkie są też "rurki" - kierownica i sztyca - straszne kowadła.
Wymiana samych rurek i amorka da ubytek w masie na poziomie około 600g. Przyciężkawe są też pedały oraz stery - do urwania jakieś 200g.
W planach są też nieco lżejsze obręcze, ale to za jakiś czas, bo póki co koła toczą się dobrze.
Nie wydając jakoś kosmicznie dużo kasy mogę zejść z wagą jeszcze około kilograma. Wymieniając kółka na coś z wyższej półki mogę zbić jeszcze 1,5 kilo i to będzie koniec dla tego roweru.
Mnie satysfakcjonowałby wynik około 11600-11800, ale to jeszcze trochę czasu minie zanim do takiego dojdę :)
Migdal - wiem ;D
Migdal
| 06:24 środa, 7 kwietnia 2010 | linkuj Ale z Ciebie Light-biker;)
klosiu
| 23:43 wtorek, 6 kwietnia 2010 | linkuj Nie rozumiem czemu rower na tak w sumie dobrych komponentach jest tak ciezki, chyba caly naddatek 2 kg siedzi w ramie i widelcu. Fakt ze rama a-gang do najlzejszych nie nalezy...