Rowerowa wiosna :)

Czwartek, 1 kwietnia 2010 · dodano: 01.04.2010 | Komentarze 11

Dzisiaj pierwszy raz po chorobie wyszedłem na dwór i pierwszy raz wsiadłem na rower.
Najpierw z psem na spacer żeby zobaczyć czy nie jest za zimno i w ogóle żeby wybadać sytuację, a później już rowerem w odwiedziny do babci.
Generalnie było ok, tylko dziwnie mi się jechało na tym...czymś :)

CONQUEST :) © siwy84

Geometria jakaś dzika, twardo, trzęsło i w ogóle :)
Przejażdżka na tym rowerze uświadomiła mi jakim dobrodziejstwem w authorze jest mój stary, poczciwy durex :) Więcej złego słowa na niego nie powiem :)

| 15:09 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj No :) Po 1,5 tygodnia leżenia w łóżku w końcu na nogach i co najważniejsze na kołach :) Nawet nie wiesz jakie to super uczucie :) Żałuję tylko, że nie mam tu mojej maszyny, bo na tym rowerku to nie ta sama jazda :)
Jednak masz racje, na podobnym rowerze przejeździłem 8 albo 9 lat - jest obok w moich rowerach :)
Dużo w nim wymieniłem po drodze, ale np. przerzutka tylna Shimano SIS pomimo upływu lat dalej spełniała dobrze swoje zadanie :)
Chcę na tej ramie złożyć coś do jeżdżenia do pracy i po mieście. Zobaczymy czy mi starczy cierpliwości do dłubania w tych starych gratach ;)
mogilniak
| 15:06 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj Nareszcie zdrowy!!
Niezła maszyna, nia ma co narzekać... 80% życia na czymś podobnym się jeździło :)
| 10:36 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj Spoko Pixon, nie będę :) Dzięki za troskę :) Wbrew pozorom sprzęt jest sprawny technicznie - jeździ, hamuje, skręca :)
Pixon
| 10:33 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj siwy nie szalej zbytnio na tym sprzęcie, żebyś po drodze nie musiał zębów zbierać ;)
| 07:53 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj Tak, z trofeami. I jak na puchar przystało z każdego piłem trunek zwycięstwa ;)
Adam - serio? :) Szytywniaczka samego w sobie może tak, ale z inną geometrią :)
Vampire
| 06:00 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj A ta półka za rowerem to z trofeami? :)
| 21:42 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj hehehe :) Mam nadzieję, że wyzdrowiałem już na dobre i sezon w końcu otworzyłem :)
Gdyby nie lekko dzika geometria, zastrzeżeń do niego bym nie miał :) PS.Zaraz do Ciebie zajrzę ;)
sikor4fun-remove
| 21:39 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj No w końcu siwy wyzdrowiał :D
Czyli Twój sezon rowerowy został właśnie odperty :D
Maszyna zajebista ! Składam rowerek na podobnej ramie :] do tzw stuntu :D
Pozdrawiam :]
| 21:34 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj Ano :) Taka moja tutejsza rakieta :) Z dwojga złego lepsza taka niż żadna :)
Migdal
| 21:06 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj Ale masz rakietę;)