Wiatrówka

Czwartek, 25 marca 2010 · dodano: 25.03.2010 | Komentarze 5

Bynajmniej nie chodzi mi o to, że podczas wycieczki rowerowej wiał silny wiatr albo o to, że kupiłem sobie nową kurtkę przeciwiatrową...
Chodzi mi o to, że od zeszłego piątku leżę w łóżku i choruję. Do wczoraj nie było ,na dobrą sprawę, wiadomo na co. Dopiero badania krwi potwierdziły pewne przypuszczenia, że jest to ospa wietrzna czyli tzw. wiatrówka...
Jak ktoś pamięta tą chorobę z dzieciństwa to wie jaka jest paskudna. Będąc starszym przechodzi się ją jeszcze gorzej niż jako dzieciak.
Czekałem tak długo na wiosnę, a przywitałem ją leżąc w łóżku...
Już nie mogę się doczekać kiedy wyjdę z domu choćby na spacer z psem lub na rower.
Pozdrowienia dla wszystkich, którzy już zaczęli rowerową wiosnę :)

| 00:16 piątek, 26 marca 2010 | linkuj Kiedy ja na nią chorowałem jak byłem mały, ale w przeciwieństwie do większości ludzi nie pamiętam tego. Potwierdza to historia mamy, która mówi, że chorowałem krótko i mało intensywnie. Tak więc teraz nadrobiłem sobie z nawiązką :)
mogilniak
| 11:09 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Lepiej późno niż wcale,a dokładniej... lepiej późno niż jeszcze później :)
Pozdrower
| 10:59 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Dzieki Sikorsky :)
sikor4fun-remove
| 10:41 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Przechodziłem przez tą chorobę jako dzieciak :] Nie zazdroszczę ;/
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia Siwy :] Lada dzień i Ty zaczniesz swoją rowerową Wiosnę :D