KOT DO WZIĘCIA!!! aka kurs na polibudę.

Poniedziałek, 21 września 2009 · dodano: 21.09.2009 | Komentarze 5

Pojechałem na polibudę załatwić jeden wpis i oddać index do rozliczenia.

Korzystając z okazji i możliwości przekazu do, mam nadzieję, szerszego grona odbiorców chciałem poniżej zamieścić małe ogłoszenie.

Mam na wydanie, w dobre ręce, małego, około miesięcznego kociaczka. Jest rasy "dachowiec klasyczny" :) czyli szaro-bury z pięknymi prążkami na głowie. Proszę Was, popytajcie rodzinę i znajomych czy ktoś może zechciałby go przygarnąć. Kotek jest zdrowy, odpchlony i czeka na nowy dom.

Na terenie województwa łódzkiego jestem w stanie dostarczyć kociaka po wcześniejszym umówieniu się.

| 23:58 piątek, 25 września 2009 | linkuj Donoszę z nieukrywanym zadowoleniem, że znalazłem dom dla kota :)
Anonimowa karla76 | 18:43 wtorek, 22 września 2009 | linkuj cudo kociak mam nadzieje,że trafi w dobre ręce!!!
trzymam kciuki
ASTON86 | 06:19 wtorek, 22 września 2009 | linkuj Kociak super, chętnie bym go wziął, gdyby nie to, że mam już przygarnięte dwa koty i psa. Sam już nie raz wciskałem rodzinie i znajomym zabłąkanego kota lub psa i wiem jak ciężko znaleźć zwierzakowi dom, dlatego życzę powodzenia. pzdr
Siwy | 19:37 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Adam, popytaj znajomych. Jak coś to go najwyżej pociągiem podrzucę.
mogilniak
| 19:36 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Ale fajny kociak. Niestety ja go nie mogę wziąc :(