Do Łodzi załatwiać różne sprawy.

Poniedziałek, 14 września 2009 · dodano: 14.09.2009 | Komentarze 2

Wybrałem się dzisiaj do Łodzi przede wszystkim oddać index na polibudę. Niestety nie udało się tego zrobić z powodu brakujących wpisów - muszę je uzupełnić. No trudno.
Później pojechałem do Top Printu po rękawki bo teraz robi się wcześniej chłodno i czasami pod wieczór jest mi zimno w ręce.
Następnie pojeździłem nieco po sklepach w poszukiwaniu tarczy hamulcowej żeby zastąpić mojego avid'a polygon'a. Wkurza mnie jej falująca krawędź. Podczas hamowania, zwłaszcza przy mniejszych prędkościach, strasznie szarpie kierownicą. Stwierdziłem, że już dość mam tego i muszę to zmienić.
W drodze powrotnej zajrzałem do Marysi i Adama bo chciałem sprawdzić organoleptycznie czy jest różnica w tarczy z gładką krawędzią (jest! ;) ) i przy okazji Adam opowiedział mi o wypadku, który Marysia miała w górach podczas wycieczki w miniony weekend. Na szczęście jest w miarę cała i w miarę zdrowa :) Czego nie można powiedzieć o jej kasku...
Później już powrót prosto do domu.
Jeździło się całkiem dobrze, ale coś mnie boli prawe kolano :/
Byłbym zapomniał - test nowej zmieniarki przedniej wypadł bardzo pozytywnie :) Jestem strasznie zadowolony. Już nic nie szura, nie trzeszczy, a używanie blatu stało się prawdziwą przyjemnością :)

| 17:52 poniedziałek, 14 września 2009 | linkuj Wiesz, zastanawiałem się bo od pewnego czasu sam się w to bawię. Traktuję to jako urozmaicenie strasznie nudnej trasy między Zgierzem, a Łodzią. Jak wskoczę za TIR'a to nie oglądam tych samych widoków, bo muszę się skupić na jego świetle stopu ;) no i szybciej przejeżdżam ten odcinek :) Na oponach terenowych 2.0 (nawalonych do 4 atmosfer :) ) do tej pory mój rekord to w okolicach 63-65 po płaskim i prawie 70 z lekkiej górki. Więcej nie jeżdżą bo to teren zabudowany. Jakby jechali szybciej to pewnie do 70 kilku dałbym radę :) Na slickach byłaby zupełnie inna bajka :P
dudek
| 17:47 poniedziałek, 14 września 2009 | linkuj dzięki za komenta: )

Jeżeli chodzi o oponki to 700x35c.... innymi słowy 28cali oponki z malutkim bierznikiem...

Mimo wszystko ładnie trzymają się drogi...

Lubie czasem poszaleć za ciężarówkami i autobusami... Fajna zabawa polecam aczkolwiek max skupienie obowiązkowo....

jak dotąd mój max to 80,6 może nie powalający aczkolwiek mnie cieszy: )....

Pozdro i zapraszam ponownie na www.dudek.bikestats.pl