Do Łodzi po ciuszki rowerowe ;)

Piątek, 21 sierpnia 2009 · dodano: 22.08.2009 | Komentarze 6

Wybrałem się z Emilem do Łodzi w celu zakupienia przez niego ciuszków rowerowych. Przy okazji sam kupiłem sobie extra koszulkę po okazyjnej cenie :D Chorowałem na nią od jakiegoś czasu i przy okazji postanowiłem kupić. Tym samym moja mała "flota" ciuchów rowerowych nieco się powiększyła.
Muszę jeszcze kupić rękawki i nogawki na chłodne, wieczorne powroty i może chociaż jedne spodenki z pampersem :)

mogilniak
| 22:18 sobota, 22 sierpnia 2009 | linkuj Te "burki" to wynik ostatnich utarczek z jedną suką :/ Skończy się jak dojedzie gaz pieprzowy :)
| 22:12 sobota, 22 sierpnia 2009 | linkuj Domyśliłem się :)
mogilniak
| 22:11 sobota, 22 sierpnia 2009 | linkuj Eeee miało byc "butki", a nie "burki" ;)
Jak zwał tak zwła, w takim razie ja też uzupełniam braki, a nie szaleję ;)
| 22:07 sobota, 22 sierpnia 2009 | linkuj Nie no, do szaleństwa jeszcze trochę brakuje. Po prostu powoli uzupełniam braki w rowerowej garderobie :)
mogilniak
| 21:09 sobota, 22 sierpnia 2009 | linkuj Hehe to widzę, że szalejemy z zakupami :)
Ja musze jeszcze kupic ocieplacze na butki, a najlepiej jakies konkretne burki na późną jesień i zimę...
| 13:49 sobota, 22 sierpnia 2009 | linkuj Znalazłem siebie na jeszcze 2 zdjęciach robionych w Piekoszowie. Jak ktoś chce zobaczyć to niech idzie do tamtego wpisu :)