rozjazdka po wczorajszym - akt II ;)

Czwartek, 13 sierpnia 2009 · dodano: 13.08.2009 | Komentarze 3

Podjechałem jeszcze dzisiaj do babyćki co by jej kiecke od krawcowej podrzucić. Przy okazji rundka na około stawu miejszczanego i lans po starówce ;) Powrót okrężną drogą, na około osiedla i sprint po kawałeczku prostego jak stół asfalciku na zakończenie przejażdżki.

PS.Dzisiejszą wycieczkę sponsorowała m.in. piosenki:

enjoy :)

kurcia
| 11:49 piątek, 14 sierpnia 2009 | linkuj he, dopiero zaczynam wymiatać;P
Na Mazovi mój nr to 2875, w tym sezonie dopiero 1 maraton, a tamtemn sezon to totalna klapa bo mało pedałowałam a na pierwszy maraton pojechałam z przygotowaniem na jakieś 20 km ;P he
Ty masz juz tutaj całkiem dużo przejeżdżone :)
Pozdrówki
ficus
| 23:07 czwartek, 13 sierpnia 2009 | linkuj Dzięki. ;) Aż się nie chce wierzyć, że to już jutro... ;P Idę spać, żeby mieć siły w sobotę. ;P
karla76 | 20:55 czwartek, 13 sierpnia 2009 | linkuj zaje...muza szczególnie 1sza:)
pewnie śpiewam lepiej;)ale nie było miejsca dla dwóch takich kobiet w showbiznesie;)więc ja jeżdże a ta śpiewa:)
pozdrowionka
p.s widze ,że z ciebie super wnuczek, kiecke dowiozłeś;)