Do Łodzi pogadać o moim wstąpieniu do team'u i po klocuszki do tylnego hamulca.

Poniedziałek, 8 czerwca 2009 · dodano: 08.06.2009 | Komentarze 0

Zgodnie z tym co ustaliłem z Adamem z Maxx Bike'a w sobotę, kiedy to zaproponował mi wstąpienie do ich teamu, pojechałem dzisiaj do sklepu by obgadać sprawę z, chyba głównodowodzącym, Tomkiem.
Po ciekawej rozmowie zakupiłem sobie u nich całkiem fajne okularki z wymiennymi szkiełkami AIM Typhoon, a następnie udałem się do Dynamo w celu kupienia klocków do tylnego hamulca co by mu smutno nie było, że w przednim są, a z tyłu nie ;)
Kupiłem jakieś alligatory "for all weather"... Zobaczymy co to będzie za cudo. Nawet nie jestem pewien czy to są metaliki - czas pokaże.
W każdym razie na chwilę obecną klocki, pomimo wciśnięcia tłoczków, trą mi o tarczę i z przodu (bo alligatory wsadziłem na przód) i z tyłu, gdzie włożyłem jeżdżone od kilku już dni accenty.
Także za wyczyn uznałem rozpędzenie się do prędkości 45 km/h w drodze powrotnej ;)
Na jednym ze skrzyżowań, już w Zgierzu, udało mi się schować za tir'a i grzać za nim 50km/h - tylko tak wolno bo nie mieliśmy zielonej fali :)