Do Łodzi po kurtałkę przeciwdeszczową na rower/maraton :)

Piątek, 29 maja 2009 · dodano: 29.05.2009 | Komentarze 4

Ponieważ na weekend zapowiadają deszcze w praktycznie całej Polsce, postanowiłem zakupić sobie kurteczkę przeciwdeszczową co bym nie zmókł stojąc na podium mazovii w warszawie ;)
Wypatrzyłem na allegro całkiem interesującą kurtałę w sklepie, który swoją siedzibę ma w Łodzi i pojechałem obejrzeć to cacko. Sklepik malutki, ale asortyment całkiem spory. Kurteczka miło zaskoczyła mnie wyglądem i jakością wykonania. Od razu po zakupie przeprowadziłem test w terenie :)
Powrót do domu był bardzo miły i od środka suchy. Kurteczka naprawdę nie przepuszczała wody i zapewniała całkiem znośną w tym przedziale cenowo-jakościowym oddychalność. Jak za taką cenę jestem zadowolony zarówno z wyglądu jak i z wykonania i właściwości.
Po drodze wstąpiłem do babci na herbatę i ciacho oraz podrzucić małe zakupy.
Później jeszcze do 2 rowerowych w poszukiwaniu tanich i dobrych błotników.
Póki co zakup błotników odłożyłem na później. Muszę się z tym przespać ;)