Sprzedam ramę Author A-gang p.m. 19"

Środa, 17 kwietnia 2013 · dodano: 17.04.2013 | Komentarze 5

Witam,
sprzedaję swoją ukochaną ramę. Pierwszą ramę na jakiej jeździłem, "z prawdziwego zdarzenia", a nie marketową :)

Raven
| 17:36 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj W opisie aukcji zabrakło: "Prawie nówka, stan oceniam na BDB+. Śmigana tyle, co w niedzielę do kościoła." ;)
| 06:48 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj Aaa widzisz, ja słyszałem, że biało-niebiesko-czarne nie pękają ;)

Kupowałem u naszego wspólnego znajomego i powiedział, że velo nie robi problemów z gwarancją. Najwyżej zażądam zwrotu kasy i kupię coś innego.
Pixon
| 06:31 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj Właśnie 5 minut później zobaczyłem twojego Accenta już. Obyś był zadowolony z tej ramy, ja póki co nasłuchałem się i naoglądałem same przypadki pękających Peak''ów. Na Radogoszczu u mnie już dwa takie pękły. Tylko, że biało, czerwono, czarne :D

Bardzo ładnie się prezentuje ten rower.
| 13:19 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Zawitało TO.
Pixon
| 13:04 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Powodzenia, ciekaw jestem co nowego zawitało :)