• Sprzęt Author vel Ścigacz

Piątek w Niedzielę

Niedziela, 16 września 2012 · dodano: 17.09.2012 | Komentarze 0

Z Izą pojechaliśmy zobaczyć czy geometryczny środek Polski jest ciągle na swoim miejscu. Wszak w Polsce wszystko jest możliwe i może już go tam nie ma...? Np. złomiarze mogliby się wokół niego zakręcić, skoro studzienki zdarza im się zwinąć, bo to kawał żelastwa.
Okazało się, że pomnik/rzeźba jest na swoim miejscu, zaraz obok pewnej stacji benzynowej (nie będę robił reklamy, bo nie podoba mi się, że tam stoi) i ma się całkiem dobrze.
Zamówiliśmy pizze w pobliskiej pizzerii i zjedliśmy ją ze smakiem, bo w żołądkach było już pusto.
W przygotowaniach do drogi powrotnej towarzyszył nam pewien czarny, labradorowaty psiak. Bardzo sympatyczny, trzeba dodać. Iza stwierdziła, że mogłaby go przygarnąć...gdyby mieszkała sama. Czyli psiakowi przyjdzie jeszcze trochę poczekać.
Powrót w totalnych ciemnościach i z przedwcześnie wyczerpanymi bateriami. No cóż, takie uroki używania używanych już ogniw.