• Sprzęt Rambo

Tradycja

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 26.03.2012 | Komentarze 1

Podobnie jak rok temu postanowiliśmy wybrać się z Izą nad Zalew Zegrzyński, tym razem jednak zupełnie inną trasą - czerwonym szlakiem "około warszawskim".
Niestety szlak okazał się nieprzejeazdny:

i musieliśmy ratowac się ucieczką na asfalt.
Na asfalcie czekały na nas (mnie? ;) inne atrakcje - skromnie ubrane i wydekoltowane ;) Korzystały z ładnej pogody ;)
Po pewnym czasie znowu odbiliśmy na czerwony szlak, by pokonać nim kilka kilometrów, bo akurat podłoże na to pozwalało:

Jednak biker, który nas dogonił z powodu chęci pożyczenia pompki, uświadomił nas, że dalej i tak już nie pojedziemy, bo znowu jest mokro. Zresztą mogliśmy się przekonać na własne oczy, że nie żartuje - przed nami pojawiło się wielke rozlewisko.
Znowu wsiedliśmy na asfalt i kontynuowaliśmy jazdę nim aż do samego Zegrza.
Tu posiadówka na trawce z piwkiem w ręku, pamiątkowa fotka:

i powrót do domu znaną i lubianą drogą wzdłuż kanału Żerańskiego.