• Sprzęt Rambo

Wstający razem z cipkami

Poniedziałek, 26 września 2011 · dodano: 26.09.2011 | Komentarze 6

Ten dzień nie mógł się rozpocząć inaczej. Pobudka o 5.40, za oknami ciemno i to niecierpliwe szykowanie się do wyjścia...
Po ochrzczeniu Rambo w miniony weekend, musiałem przejechać się na nim do pracy. Nie mogłem też jechać całej drogi asfaltem, więc wybralem opcję terenową.
Droga do pracy, pokonywana rowerem, jeszcze nigdy nie była tak przyjemna :)
Rower frunął po nierównościach, a ja szczerząc się łapałem wszystkie muchy na zęby ;)
Po robocie mam w planach pokręcić gdzieś po Łagiewnikach, więc dojdzie jeszcze kilka kilometrów w tym wpisie.

EDIT: Mycie i zmiana łańcucha.

| 06:24 piątek, 30 września 2011 | linkuj Niestety...
mogilniak
| 21:53 czwartek, 29 września 2011 | linkuj Czyli jednak ta wersja bardziej prozaiczna, pesymistyczna
| 06:32 czwartek, 29 września 2011 | linkuj Utnę te spekulacje, bo widzę, że wzbudzają wiele niedomówień ;) Cipki to kury :) Cip, cip się na nie woła :) Musiałem wcześnie rano wstać, stąd takie skojarzenie do kurek.
mogilniak
| 21:23 środa, 28 września 2011 | linkuj Tytuł daje mocno do myślenia :)
Choć chyba mniej optymistycznie jest niż to brzmi...
| 14:00 poniedziałek, 26 września 2011 | linkuj Tytuł z mojej głowy :) A nie sypiam z żadną, tylko z nimi wstaję :)
Carmeliana
| 12:37 poniedziałek, 26 września 2011 | linkuj Nie chcę wiedzieć, skąd ten tytuł ... z iloma Ty tam sypiasz .... :P ;)