• Sprzęt Author vel Ścigacz

Kurier po raz pierwszy i chyba ostatni...

Poniedziałek, 6 czerwca 2011 · dodano: 06.06.2011 | Komentarze 13

Wczorajszy rzut oka na prognozę pogody potwierdził moje przypuszczenia - będzie ciężko. I było...
Pod koniec ledwo stałem na nogach. Głowa bolała od upału, a ciuchy były mokre od potu, który lał się strumieniami.
To chyba nie dla mnie. Nie dam rady kondycyjnie tak zasuwać w takiej aurze jaka panuje teraz za oknami. Jeszcze jeden dzień to luz, ale codziennie?
Do tej pory sądziłem, że to całkiem przyjemna robota. Po dzisiejszym dniu darzę wszystkich kurierów rowerowych większym szacunkiem...

Kategoria praca - Ivmx, <75km

| 10:45 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj Średnia wyszła wysoka, bo rano się spieszyłem, a jak wracałem to z górki schowałem się za Tirem. A po mieście miałem, Pawłowi mówiłem, nieco ponad 20, co nie jest jakąś zawrotną wartością.
maniek85
| 09:29 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj Początki zawsze są ciężkie. Średnia naprawdę duża jak na kurierkę. Spróbuj czerpać przyjemność z jazdy a zobaczysz, że dzień w kurierce minie Ci nie wiem kiedy. Ja zajebiście wspominam tą pracę - do tej pory najprzyjemniejsza jaką miałem. Zimą czasami szlak człowieka trafiał ale to się wytnie:D
Pixon
| 08:11 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj Z reguły nie było tyle paczek żeby tak gnać ;]
| 08:11 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj Niezłą średnią wykręciłeś :)
Nawet ja takiej nie miałem, bo mi się nigdzie nie spieszyło :D
| 21:50 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Czy ja wiem... Ja akurat uważam, że teraz jest lepiej. Przynajmniej nie chcesz sobie palców z zimna odrąbać ;) Ja też lubię jak jest ciepło, a nawet gorąco, ale albo dzisiaj było za gorąco, albo nie był mój dzień.
kundello21
| 21:48 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Też tak miałem. Zdecydowanie lepiej kurierowac zimą.
| 21:24 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Może trochę za bardzo ambicjonalnie podszedłem do sprawy i faktycznie za szybko jeździłem, ale generalnie wykończyła mnie ta pogoda. Zdaję sobie sprawę z tego iż w zimę jest jeszcze gorzej, ale też wiem, że Ty jeździsz częściej długie dystanse niż ja. Masz na pewno sporo lepszą kondycję i wytrzymałość, a to tutaj liczy się najbardziej. Poza tym weź pod uwagę, że każdy ma inną tolerancję na wysokie temperatury.
mavic
| 20:59 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Marcin czy Ty aby nie przesadzasz. Może jeździj na początek trochę wolniej przecież nikt Cię nie goni. Pojeździłbyś kilka miesięcy przez całe dnie w zimie to byś docenił i nie narzekał na pogodę. Jazda w taką pogodę to sama przyjemność. Choć w sumie wolę w wakacje podróżować ale po jeszcze cieplejszych miejscach i nie koniecznie miastach.
| 20:08 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Widzę, że już wszystko ustalone :) Adam, masz coś do dodania? :)
marysia
| 18:46 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Ty jesteś koks, więc jak się rozkręcisz to będziesz mogła być twarzą serwisu :) A ja umiem liczyć, więc będę liczyła pieniądze :P
izka
| 18:31 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj A my będziemy robiły za modelki :)
marysia
| 17:53 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Czyli otwieracie serwis. Fajnie :)