• Sprzęt Specu

Zazębianie

Niedziela, 29 maja 2011 · dodano: 31.05.2011 | Komentarze 6

Szerszy opis wycieczki może później. Na chwilę obecną więcej szczegółów jest u Izy i Adama.

Ode mnie, w skrócie - była to genialna wyrypa terenowa, z błotem wcześniej niż zwykle ;)

Cała ekipa poniżej zapory w Smardzewicach © bendus

izka
| 20:49 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj A jeszcze zapomniałeś dodać w jaki sposób się zorientowaliśmy , że coś jest nie tak :]
| 19:13 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Stety, niestety, tył. Pojechałem do rowerowego, kupiłem nową oś i złożyłem wsio do kupy - good as new. Problem istotnie byłby zajebisty. Na serio mieliśmy fart.
| 19:10 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj btw. Iza się nie zdążyła pochwalić, więc ją ubiegnę. Całą niedzielną wycieczkę przejeździła na ukręconej osi. W poniedziałek, podczas czyszczenia rowerów, okazało się, że koło trzymało się tylko na szybkozamykaczu, czego skutkiem była lekko wygięta jego szpila. Cud, że nie złapała gumy, bo jak byśmy zdjęli koło to wyleciałaby oś i kulki...
| 19:08 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Hehehe :) To nie to! Po prostu oboje tak ładnie to opisaliście, że praktycznie nie mam nic do dodania :D