• HRmax 205 (100%)

Mazovia MTB Otwock

Niedziela, 3 kwietnia 2011 · dodano: 08.04.2011 | Komentarze 7

Miejsce: 55 na 311 w Kat. Open i 11 na 59 w Kat. M2.

W skrócie - było lepiej niż myślałem, że będzie.
Co prawda miałem jechać Mega, ale w trakcie odpuściłem i zrobiłem Fit. Za ostry początek zemściłby się na mnie na tak długim dystansie. Przyznaje się, nie umiem za bardzo rozkładać sił na długich wyścigach. Za mocno cisnę na starcie i później brakuje sił.
W zasadzie maraton przejechałem bez większych przygód. Trasa łatwa i przyjemna. Zupełnie nie rozumiem ludzi, którzy twierdzą, że była wyboista i z dużą ilością korzeni. Może dlatego, ze jechałem na fullu... :)
Raz tylko miałem strach w oczach jak pewien koleś, którego mijałem na powolnym, błotnym odcinku zachwiał się i glebnął za mną lekko zahaczając o moje tyln ekoło. Na szczęście nie pociągnął mnie za sobą.
Przed wjazdem na stadion blokada zawiechy i sprint na miarę możliwości i pozostałych sił. Niestety wszyscy fotografowie mieli mnie w rzyci i jedyne zdjęcie z wyścigu to to:

Lepszy rydz niż nic © Izka2

A po maratonie...
Już "Po wyścigu © Izka2

oraz spotkanie z bikestatsowiczami: Ewka i jej fanklubem, a także z Zetinho.
Bajkstatatsowa ekipa na Mazovii © Izka2

HZ=1%
FZ=1%
PZ=97%

| 10:02 sobota, 9 kwietnia 2011 | linkuj Yoda, mój mistrzu, nie jestem jeszcze takim koksem jak ty, więc nie mogę porywać się na tak duże dystanse :)
Pixon
| 10:01 sobota, 9 kwietnia 2011 | linkuj Sorry mistrzu musi Ci to ktoś napisać.

Dałeś ciała z wyborem dystansu FIT. Strach Cię obleciał czy jak? Mimo wszystko gratuluje startu, liczę, że następny maraton będzie z bardziej męskim dystansem :P
izka
| 07:57 sobota, 9 kwietnia 2011 | linkuj Ten to jeszcze nic :P Bardziej potężnych można było spotkać nas trasie ...
Migdal
| 07:12 sobota, 9 kwietnia 2011 | linkuj Tego gościa w tle chyba ciężko było wyprzedzić, zajmował połowę drogi :P
| 20:31 piątek, 8 kwietnia 2011 | linkuj Dynio - eee przesadzasz i ze mną i ze sobą, na rowerze każdy wygląda dobrze :)
Jedris- nie pokładałem w nich żadnej nadziei. Po prostu sądziłem, że wjeżdżając solo na metę ktoś mnie kurna złapie w szkło tak jak to było na warszawskiej mazovii w 2009 roku, kiedy to pan Zbyszek Kowalski zrobił mi świetne zdjęcie, które zresztą wygrało w konkursie :D
Szczegóły tu-> http://bikeboard.pl/index.php?d=tematy&g=27&art=3798
Jedris
| 19:55 piątek, 8 kwietnia 2011 | linkuj Zazwyczaj jest tak, że jak się pokłada w czymś duże nadzieje to lipa z tego wychodzi. Nie ma co za bardzo liczyć na fotografów przy tak licznej imprezie. A im dalej w sezon tym gorzej :D
Dynio
| 19:33 piątek, 8 kwietnia 2011 | linkuj Na pierwszym zdjęciu wyglądasz niczym wojownik :) a ja na rowerze jak ten Pan w tle ;)