• Sprzęt Author vel Ścigacz

Fifti fajw

Niedziela, 16 stycznia 2011 · dodano: 18.01.2011 | Komentarze 4

No prawie 55 :) Z Pixonem wyszliśmy na rowerki żeby pojeździć po asfaltach z dala od miasta i smrodu samochodów. Wszystko było ładnie, pięknie, tylko powrót przez las Łagiewnicki zakończył się nieprzyjemnym zdarzeniem - duuuża dziura, którą niestety miałem na swoim torze jazdy. W efekcie przebita dętka i "akcja ratunkowa" dla przedniego koła. Poszło jako tako, zważywszy na mróz i ruszyliśmy w dalszą drogę.
Bardzo przyjemnie się jeździło. Dlatego, że w towarzystwie i dlatego, że w ogóle, bo ta zima do udanych w moim wykonaniu nie należy.

| 22:10 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj Być może. Nie ładowałem dużo w koła, bo chciałem mieć troszkę lepszą trakcję na śniegu/lodzie.
Pixon
| 12:13 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj Przejeżdżałem wczoraj koło tej dziury, nie jest ona tak głęboka jakby się mogło wydawać. Miałeś za słabo oponę napompowaną i i ci się przebiła. Innego wytłumaczenia nie ma.
izka
| 19:19 środa, 19 stycznia 2011 | linkuj no ładnie ładnie .... ja przez całe życie nie przebiłam tylu dętek co ty przez ostatnie 5 miesięcy :P :D