• Sprzęt Specu

Sprawy różne wagi dużej :)

Sobota, 4 września 2010 · dodano: 05.09.2010 | Komentarze 5

Musiałem podjechać do Łodzi zrobić niezbędne przed urlopem zakupy.
W ten oto sposób moim łupem padły:
- nogawki ocieplane CSC
- ochraniacze na buty również ocieplane SAXO BANK
- spodenki krótkie z "pampersem"
Uzupełniłem tym samym moją rowerową garderobę o rzeczy, których mi brakowało, a które mam nadzieję, że przydadzą się podczas zbliżającego się wielkimi krokami urlopu :D

Anonimowa Carmeliana | 14:42 wtorek, 7 września 2010 | linkuj teraz już się nie wykręcisz że pada, więc jedziesz tramwajem :P
| 20:04 poniedziałek, 6 września 2010 | linkuj Owszem np. dzisiaj w drodze do pracy :)
mogilniak
| 19:22 poniedziałek, 6 września 2010 | linkuj Nie wiem czy na urlop, ale ochraniacze na buty się przydają, czasami bardzo :)
| 16:16 poniedziałek, 6 września 2010 | linkuj No...prawie wszystko :) Więcej niż mniej, o! :P
Carmeliana
| 20:32 niedziela, 5 września 2010 | linkuj o, ale nakręciłeś kilometrów na zakupy :) no i przynajmniej wszystko już masz:)