• Sprzęt Specu

Kampinos ze szwagrem

Środa, 16 czerwca 2010 · dodano: 16.06.2010 | Komentarze 2

Umówiliśmy się ze szwagrem na rundkę po kampinosie jak wrócę z pracy.
Jak ugadaliśmy, tak zrobiliśmy!
Jak wróciłem to szybko coś oszamałem, wrzuciliśmy rowery na dach opelka i pognaliśmy czym prędzej do parku narodowego.
Na całe szczęście byliśmy wyposażeni w, przepraszam za wyrażenie, zajebisty środek odstraszający komary. W przeciwnym wypadku zżarły by nas żywcem...Kiedy zdejmowaliśmy rowery z dachu było ich wszędzie pełno, ale nie miały na nas ochoty :D
Na siodła i w drogę! Znałem już ścieżki i szlaki, po których jechaliśmy - to taka nasza ulubiona pętla. Nie za długa, troszkę może za krótka, ale przejechana z odpowiednim tempem daje nieco w kość i wzbudza pozytywne wrażenia.
Nie obyło się bez kilku błotnych przepraw, które skutecznie zaniżyły nam średnią, bo generalnie przez las przedzieraliśmy się z prędkością lekko ponad 20 km/h.
Wróciliśmy do auta zmęczeni i zadowoleni, można więc było wracać do domu...
Podsumowując było bardzo przyjemnie pojeździć po lesie. Miła odmiana do jazdy miejskiej, do której w zasadzie nic nie mam, ale jej przesyt nie jest dobry.