• Sprzęt Specu

W kółko aka I've still got it ;)

Sobota, 12 czerwca 2010 · dodano: 12.06.2010 | Komentarze 2

Najpierw do Dynamo odebrać miskę od sterów, które kupiłem razem z ramą. Później do domu przez Arturówek. Tam peeełno kąpiących i opalających się ludzi. Posiedziałem chwilę na ławeczce, a następnie wyruszyłem w drogę powrotną.
Po powrocie trochę się obijałem, trochę posprzątałem w domu i wyjechałem w drogę z powrotem do Łodzi. Tym razem na spotkanie ze znajomymi.
Zasiedliśmy sobie w jednym z ogródków piwnych na ul. Piotrkowskiej i miło spędziliśmy czas.
W drodze powrotnej nakręciłem ładną średnią, nie wiem dokładnie jaką, ale koło 28 na pewno. Musiałem się spieszyć żeby zdążyć do domu przed deszczem. Udało mi się chociaż po drodze czułem już pierwsze krople deszczu na twarzy i rękach.

EDIT: Maxik wyciągnięty za tirem - super uczucie móc tak zasuwać i fakt, że jednak trochę kondycja wróciła :)
EDIT2: Efeserowi stuknęło pierwsze 500km :D Było to najfajniejsze 500km w mojej dotychczasowej, rowerowej karierze :)

| 20:36 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj Wiem, Łukasz, myślałem już o tym i mam taki zakup w planach.
Pixon
| 19:55 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj Może następny zakup to aparat cyfrowy, który uwieczniałby Twoje coraz liczniejsze i dalsze wypady, a nam pozwalałby zwiedzić trochę warszawskich terenów :D