• Sprzęt Specu

Relax w miłym towarzystwie

Poniedziałek, 31 maja 2010 · dodano: 02.06.2010 | Komentarze 0

Najpierw, pomimo tego iż pogoda nie zapowiadała się najlepiej, pojechałem wymienić na gwarancji licznik, który przypadkowo uszkodziłem wracając w sobotę ze sklepu z authorem na kierze (rama się przekręciła, uderzyła w licznik, ten spadł na ziemię i przestał wyświetlać kilka górnych linii). Na szczęście udało się wymienić bez problemu, panowie w sklepie okazali się być bardzo mili.
Później ponieważ niebo nadal wyglądało na takie, z którego jeszcze przez jakiś czas nie spadnie kropla deszczu, pojechałem do parku Pola Mokotowskie, tak po prostu, dla relaxu.
Okazało się, że znajoma też się tam wybiera, ale pojeździć na rolkach. No cóż - pomyślałem - pojeżdżę z nią i chociaż sobie pogadamy - przyjemne z pożytecznym.
Później krótki odpoczynek na ławeczce - koleżanka odpoczywała, ja się nie miałem czym zmęczyć ;), a następnie pożegnanie.
Ona do domu, a ja na górkę szczęśliwicką pomęczyć się nieco na podjeździe.
Przed wyjazdem z pól mokotowskich chciałem jeszcze przetestować jedną rzecz - podjeżdżanie pod schody :) Na fullu robi się to o niebo łatwiej niż na hard tail'u.
Moim wyczynem (schody są dość wysokie) wzbudziłem spore zainteresowanie gapiów ;P
W domu czekała na mnie dobra pizza i piwko prosto ze Słowacji :)