Dom#2 -> PKP Waw. Zach. -> M1 ul. Brzezińska -> Dom#1

Sobota, 22 maja 2010 · dodano: 22.05.2010 | Komentarze 0

Na dworzec Wawa. Zach. wpadłem spóźniony. Nie było już czasu kupić biletu, bo właśnie mój pociąg został wyczytany przez megafon. Pognałem więc na peron i przygotowałem się do załadowania na pokład elektrycznej machiny.
Ludzi było od cholery, ale jakoś znalazło się miejsce dla mnie i dla authora.
Po drodze wpadł mi do głowy szatański pomysł - jeżeli konduktor do mnie nie dojdzie, to wysiądę w Koluszkach i stamtąd dojadę rowerem do domu. Przecież to tylko 45 km :)
W międzyczasie wpadł mi do głowy kolejny pomysł - spotkać się z kumplem z Koluszek. Zadzwoniłem do niego, a on akurat był w drodze do miasteczka. Zapytałem się czy będzie mu się chciało mnie kawałek podwieźć w stronę Łodzi. Odparł, że nie będzie z tym żadnego problemu :)
Pogadaliśmy sobie trochę po drodze, a później spod M1 pojechałem już prosto do domu.
W ten oto dość zabawny sposób zaoszczędziłem 45 zł, bo tyle kosztowałoby mnie kupowanie biletów dla siebie i roweru u konduktora :)

PS. Chyba zaczynam odczuwać małą poprawę kondycji po ostatnich wieczorowych sesjach biegania z moim szwagrem :)

PS2. W końcu zważyłem plecak, który wożę co tydzień - 10kg z laptopem. Bez niego jest nawet znośnie lekki ;)