Nowy komputer pokładowy :)

Wtorek, 4 maja 2010 · dodano: 04.05.2010 | Komentarze 5

Po pracy wpadłem do domu, szybko się przebrałem i wyszedłem z rowerem. Plan był prosty - dotrzeć do sklepu, który nie za bardzo wiedziałem gdzie jest, przed 18, zakupić licznik i wrócić :)
Plan zrealizowałem w 100% pomimo małego błądzenia ;)
Tym samym na moim rowerze zagościł nowy komputer pokładowy - Sigma 1609.
Sprząta, pierze, prasuje, gotuje tylko...zimnego piwa cholera nie daje :)
Także od najbliższego wpisu kilometry, czas i prędkości będą podawane z aptekarską precyzją :D

EDIT:
dzisiaj nudząc się w pracy znalazłem coś takiego :)

| 07:03 sobota, 8 maja 2010 | linkuj Wtedy to juz totalna katastrofa :D PS.Migdal - no nie, na chwile obecna jestem w stolicy.
zyleta
| 22:25 piątek, 7 maja 2010 | linkuj Bo mężczyźni zwykle do tej funkcji wybierają kobietę... Gorzej, gdy ona również takiej funkcji nie posiada ;P
Migdal
| 06:00 czwartek, 6 maja 2010 | linkuj Podobaja mi się nowe Sigmy, ciekawe jak się sprawdza nowy system STS. Nie mieszkasz już w Zgierzu?
| 21:03 środa, 5 maja 2010 | linkuj No niestety, ale te kilometry zlicza, takze nie jest kompletnie bezużyteczny ;)
mogilniak
| 20:55 środa, 5 maja 2010 | linkuj Czyli najważniejszej funkcji mu brakuje... kiepsko :(
Jak rozumiem funkcję zliczania km przynajmniej ma :-)