• Temperatura -8.0°C

Rowerowy akcent na koniec studiów :)

Sobota, 6 lutego 2010 · dodano: 07.02.2010 | Komentarze 5

Dzisiaj udało mi się zakończyć ostatnią sesję w moim dotychczasowym życiu. Został mi do wzięcia jeszcze jeden wpis i napisanie magisterki :) Potem obrona i już! ;)
Po szkole odespałem zarwaną nad prezentacją seminaryjną nockę i pojechałem w odwiedziny do Adama i Marysi.
Opijaliśmy nowy rower Polleny no i za razem koniec moich zmagań z Politechniką Łódzką ;)
Na szczęście, pomimo % udało mi się wrócić bezpiecznie do domu. Nie powiem, trochę się bałem zatrzymania przez służby mundurowe ;)

| 13:57 sobota, 13 lutego 2010 | linkuj Dzięki Adam :) Czy ja wiem czy najpiękniejsza? ;) Na pewno jedyna w swoim rodzaju!
mogilniak
| 07:17 piątek, 12 lutego 2010 | linkuj No to najpiękniejsza część zycia już za Tobą, dlatego nie gratuluję :) Ale dawno na BS nie zaglądałem :(
kuguar
| 19:10 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj Ej no widzę, że jesteśmy w podobnej sytuacji, mi również została tylko, albo aż do napisania magisterka za którą o zgrozo ciągle nie mogę się zabrać:| Pozdrower!!!
| 11:48 niedziela, 7 lutego 2010 | linkuj Pyszne były :) Tylko takie malutkie ;)
marysia | 11:47 niedziela, 7 lutego 2010 | linkuj I ani słowa o moich kotletach :(