Prawie objazd trasy mazovii ;)

Poniedziałek, 30 listopada 2009 · dodano: 30.11.2009 | Komentarze 2

Jak wiadomo PRAWIE robi wielką różnicę ;)
Ustawiliśmy się z Łukaszem na mostku w Arturówku w celu objechania nowej trasy łódzkiej mazovii.

Więcej napiszę później bo teraz mi się za bardzo nie chce ;)

Ruszyliśmy z mostka i skierowaliśmy się na kaloryfer żeby formalności startowych stało się zadość ;) Później do Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich. Od tego momentu trasa przebiegała już zupełnie inaczej niż w tym roku. Dokładnie nie pamiętam przez jakie miejscowości jechaliśmy. Łukasz w sumie tez nie pamiętał :), zdaliśmy się na jego GiePeEsa.
Niestety momentami gubiliśmy trasę, co spowodowało nadrobienie pewnie kilku kilometrów. Nie zrażaliśmy się tym, ale było to nieco męczące dla Łukasza, który często musiał jechać trzymając w jednej ręce telefon, a w drugiej kierownicę :)
Dojechaliśmy do górek na Malince i postanowiliśmy zakończyć dalszą eksplorację trasy. Głównym powodem była moja niedyspozycja. Niby szybko nie jechaliśmy, ale przynajmniej ja, odczuwałem już trudy trasy.
Odprowadziłem Łukasza do takiego momentu żeby bez problemu mógł wrócić do siebie na Teofilów i wróciłem do domu, gdzie 3/4 ciuchów powędrowało do pralki. Przede wszystkim buty, które nabrały nowych kolorów po małej kąpieli błotnej ;)
Po raz kolejny potwierdziła się "przydatność bojowa" błotników :) Kilka razy zdarzyło mi się dość szybko przejechać przez błotko i wolę nawet nie myśleć jak bym wyglądał gdybym ich nie miał :)

A to piosenka, która towarzyszyła mi podczas dojazdu na miejsce spotkania. Mam nadzieję, że się spodoba :)