Pocałować klamkę dziekanatu...

Czwartek, 8 października 2009 · dodano: 08.10.2009 | Komentarze 4

Chciałem sobie legitymację podstemplować, ale niestety zmieniły się godziny otwarcia dziekanatu i jak przyjechałem to pocałowałem klamkę, a raczej kratkę w okienku ;) Jutro chyba będę musiał jechać jeszcze raz.
Jak wracałem to zrobiłem fotkę jednemu burakowi, który zaparkował na ścieżce rowerowej zajmując jej całą szerokość. Na szczęście nie musiałem "interweniować" bo już zrobiła to SM zakładając kolesiowi blokadę na koło :D

| 14:34 piątek, 9 października 2009 | linkuj Wiesz co, nie zastanawiałem się nad tym. Skoro Smutne Miny się nim zajęły to uważałem, że wszystko co mogło być zrobione, zostało zrobione.
wikiyu
| 12:36 piątek, 9 października 2009 | linkuj @Siwy - to ja bym zadzwonił na policję, żeby zgłosić to zablokowane auto. Jakby nie było auto można unieruchomić tylko gdy stoi tak że nie powoduje zagrożenia w ruchu, oraz nie utrudnia ruchu. A to jeśli stało na ścieżce to utrudniało tenże ruch...
| 20:38 czwartek, 8 października 2009 | linkuj Taaa, standard. Ja dzisiaj jadąc właśnie po tamtej ścieżce musiałem awaryjnie hamować bo jakaś zakochana para nie wiedziała gdzie idzie. Parę metrów dalej, już z nerwów, potrąciłem łokciem jednego dresiarza. Widział, że jadę i mimo tego wszedł na ścieżkę...2 ich szło więc można z całą pewnością stwierdzić, że nieszczęścia chodzą parami :)
pluca | 20:36 czwartek, 8 października 2009 | linkuj ach te studenckie czasy i te dziekanaty !@#$%&!!, wszędzie i zawsze to samo ;)
Apropo parkowania na ścieżkach, w niedziele w Manufakturze na tamtejszej ścieżce widać, jak na dłoni, jak bardzo kreatywni potrafią być kierowcy na parkingu, niestety tam nikt na to nie reaguje.