Przejazd Zgierz<=>Łódź. Bardzo standardowo

Poniedziałek, 3 listopada 2008 · dodano: 03.11.2008 | Komentarze 2

Przejazd Zgierz<=>Łódź. Bardzo standardowo po Al.Włókniarzy i Zgierskiej. Takie tam bzdetne jeżdżenie w celu załatwienia spraw, ale odnotować należy ;)

| 19:38 poniedziałek, 3 listopada 2008 | linkuj Siemka,
no właśnie nie mam :/ Miałem kiedyś całkiem spoko licznik jak na moje potrzeby - Sigma 5000 bodajże, ale dokonała żywota. A kolega kiedyś znalazł sigmę 300 (sic!) i mi ją podarował, a że podstawka pasuje to używam jej z powodzeniem.
Muszę wymienić na coś lepszego, wiem, ale są ważniejsze wydatki :) Może na zbliżające się imieniny sobie zażyczę od rodzinki :)
PS.Jak widzisz ze mnie marny statsiarz dlatego się specjalnie nie przejmuję tym :)
PS2.Owszem, średnia była dość spora momentami. Na tej trasie główną zmorą są światła na skrzyżowaniach. Jak kiedyś jechałem na mecz Polski w TV ( ;) ) to udało mi się pokonać trasę od Lidla na włókniarzy (tego koło stacji benzynowej to jest ulica Drewnowska) do siebie, do Zgierza, na osiedle w 35 minut. Tylko, że wtedy grzałem jak głupi. O dziwo 1 (słownie raz) przejechałem na czerwonym świetle ;) i były to godziny mocno wieczorne kiedy ruch słabszy.
Dobra, bo sie rozpisałem nie na temat :)
mavic
| 19:31 poniedziałek, 3 listopada 2008 | linkuj Takie pytanko. Nie masz funkcji czasu jazdy w liczniku? Bo ten czas taki sztuczny. Napewno jeździsz z większą średnią.