Powrót z Warszawy do Łodzi.

Piątek, 10 października 2008 · dodano: 15.10.2008 | Komentarze 4

Powrót z Warszawy do Łodzi. Najpierw dojazd na dworzec Warszawa Zachodnia, a później z dworca Fabrycznego w Łodzi dojazd do Zgierza.
Nic specjalnego, ale po drodze spotkałem i poznałem osobiście forumowicza Gucia - po tym, że nie miał tylnego hamulca w swoim bike-u :)

| 11:55 czwartek, 16 października 2008 | linkuj Wpisuję, wpisuję. Tylko jak w wawie byłem to nie miałem weny. Jak wróciłem to chciałem dać barwny opis bo moich poczynań w kampinosie, ale opis mi się skasował podczas pisania i nie miałem już ochoty ani nerwów żeby pisać drugi, podobny :) Więc pojechałem po bandzie i dałem linki do fotosika.
Generalnie podoba mi się ta forma "chwalenia" się bo można też poczytać co inni robili i dzięki temu czerpać pomysły na swoje wyprawy.
Muszę jeszcze uzupełnić archiwalne wycieczki. Chyba 2 miesiące mi zostały do wpisania.
Pixon
| 11:17 czwartek, 16 października 2008 | linkuj Z identyczną ramą to myślę że można powiedzieć jedno:
wypadek przy pracy ;/

Dobrze, ze w dalszym ciągu wpisujesz wycieczki. Bałem się, że możesz się szybko zniechęcić ;)
| 22:16 środa, 15 października 2008 | linkuj No nie, nie. Wcześniej go znałem tylko ze słyszenia ;) Nie wiedziałem, że to Twój kuzyn. To by wyjaśniało identyczne ramy :)
Pixon
| 22:07 środa, 15 października 2008 | linkuj Byłem pewny, że ty już się wcześniej poznałeś z moim kuzynem :)